7) We zijn in El Paso, Texas!

20 juli 2019 - El Paso, Texas, Verenigde Staten

Eindelijk weer terug in de stad waar ik 60 jaar geleden een jaartje heb gewoond. Een bijzonder gevoel mag ik wel zeggen. Morgen gaan we de stad echt bekijken en dan meer hierover.

onderwegHenk in de sand

Allereerst rijden we naar het oosten, naar Whitesands, waar ik ook vroeger met m’n ouders geweest ben. Foto’s zijn het bewijs dat ik er gelopen heb, net als nu.

Mooiin de duinen

Heel bijzonder om te zien dat de wereld om je heen minstens zo mooi wit is als in de Alpen in de winter. Dit witte hier lijkt fijn zand, maar is ontstaan uit verdamping van water en uiteindelijk gips geworden. Echt spierwit, heel apart.

PicnichokjesToch nog begroeiing

Overal zitjes, loopbruggen, wc’s en andere voorzieningen. Je kon met zandsleetjes de bergen afglijden en trails lopen. We hebben een klein stukje gedaan , want ik kon niet zo ver helaas.

inde duinenTexas!

Gelukkig is er een lange auto-loop van 26 mijl, dus we zien veel. Hierna richting El Paso om daar een uur later aan te komen. We komen toevallig binnen via de kant, waar ik vroeger woonde. Nog even een dagje geduld; morgen gaan we erheen.

Ook morgen een citytour met Rudy, een local, die erg leuk schijnt te vertellen over de stad. We zullen zien! Wel fijn, want het is hier zo enorm groot dat je zelf niet zomaar iets leuks tegenkomt. Om 10 worden we bij het hotel opgehaald.

1. Hanneke:
    20 juli 2019
    Wat bijzonder al dat witte...en die blauwe lucht...heel mooi!Spannend dan morgen...en alle Rudy's zijn leuk dat komt dus goed!!😂
  2. Jan Willem:
    20 juli 2019
    Wat een bijzonder landschap en schitterende foto’s daarvan en van jullie beiden! Je ‘sentimental-journey’ gevoel kan ik me goed voorstellen, Wilma! Groet en liefs van ons beiden.
  3. Marlijn:
    GEWELDIG!!!
  4. Francis:
    24 juli 2019
    Heb jij daar gewoond?? Wist ik niet, wat super leuk om daar dan weer te zijn zeg! Ga nu even je verhaal van de dag erna lezen 😂
  5. Wilma:
    25 juli 2019
    Ja, toen ik nog lief en klein was! Moeten we blijkbaar toch meer communiceren om dat soort zaken van elkaar te weten....
  6. Francis:
    25 juli 2019
    Hahaha lief en klein 😉 maar idd, toch meer kletsen 😂