19) Toch nog goed weer in de canyon!

1 augustus 2019 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

De planning is half 6 even naar de zonsopkomst te kijken, maar aan het getik van de regen op de ramen weet ik dat ik rustig in bed kan blijven. Ellek nadeel hep z’n voordeel in dit geval.

steeds beter weerdit is het uitzichtde eerste zonnestralen

Toch, om een uur of 10 wordt het droog en gaan we op weg. Naar het visitor center, naar een aantal uitkijkpunten en naar een winkel. De lucht wordt steeds blauwer, dus het komt goed. Al een aantal heel redelijke foto’s kunnen maken. Nog niet zo als 8 jaar geleden, maar toch...

selfie makenselfiezo mooi

We rijden terug naar onze kant en gaan de South Rim Trail een stuk lopen. Erg mooi uitzicht, ook op onze huisjes. We kunnen terug met de shuttlebus, maar besluiten gewoon te gaan lopen.

wowsunset

Als we terugkomen bij de Bright Angel Lodge zit het me toch niet lekker dat ik waarschijnlijk niet de juiste plek heb hier voor de sunset en wil weer op stap. Henk heeft het wel gezien voor vandaag, dus ik ga in mijn eentje met de shuttlebus naar een punt waar volgens kenners de sunset goed te zien is. Achteraf ietwat tegenvallend, omdat het niet helemaal helder is, maar ik heb het in elk geval geprobeerd!

1. Jan Willem:
    1 augustus 2019
    Zo ken ik je, Wilma! En Henk gewoon lekker even relaxen! 👍😊
  2. Hanneke:
    1 augustus 2019
    Doorzetter...👍
  3. Francis:
    3 augustus 2019
    Bikkel dat je dan gewoon alleen weer op pad gaat 💪🏽
  4. Francis:
    3 augustus 2019
    Die foto van jou waarop jij een selfie maakt inclusief selfiestick hahahaha #geweldig😂