New York dag 6

28 april 2017 - New York City, Verenigde Staten

skyline Skyline

Laatste belevenisdag! Morgen zit het erop helaas. Deze laatste dag hebben we geweldig goed afgesloten met heerlijk weer, blauwe fotoluchten en vooral veel mooie plekken. We zijn als eerste met de metro naar Brooklyn gegaan en van daaruit via de Brooklyn Bridge teruggelopen naar Manhattan. Prachtig mooie vergezichten!

brooklyn bridge  brugselfie

Lunchen hebben we in het Grand Central gedaan en daarna reisden we met de metro naar ergens boven Central Park waar we de grootste kathedraal ter wereld even vluchtig hebben bekeken om van daaruit naar Central Park te lopen waar we een stuk doorheen gewandeld hebben.

st john the divine in central park

Leuk om te zien hoe mensen daar lekker relaxen of juist heel sportief bezig zijn. Nadat we bij een Italiaan gegeten hebben op weg naar het Rockefeller Center waar we een perfecte 2e kans kregen om de Top of the Rock op te gaan! In tegenstelling tot gisteren nu heel helder en daardoor zeer de moeite waard.

central park empire state kathedraal

Wat een afsluiting van een geweldige week in deze geweldige stad! Morgen om 11 uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan. We vliegen pas in de loop van de middag en zijn dan in verband met het tijdsverschil pas zondagmorgen om 6 uur in Dusseldorf. Geen verhalen meer dus, hierbij stop ik met deze blog.

Marc, Maureen, Gerrit, Lies en natuurlijk Henk bedankt, het was heel gezellig en superleuk met jullie!