10) Omhoog, naar Santa Fe

23 juli 2019 - Santa Fe, New Mexico, Verenigde Staten

Om half 10 vanmorgen vertrekken we voor een rit van ruim 500 km. Op de site van het hotel aangegeven dat we 15.30 aan zullen komen en we stappen werkelijk exact op die tijd de receptie binnen. Best knap toch?

onderweg naar Santa Feinhalen

Vrachtwagens rijden er veel harder dan bij ons. De toegestane snelheid op de highways en interstates is 75 miles (120 km) maar vrachtwagens gaan je dan soms nog gewoon voorbij!

Een ideale route, eigenlijk de hele weg alleen maar via dezelfde weg omhoog en nauwelijks verkeer. Soms vlak, soms kaal, soms wat heuvelachtig, maar steeds groener naarmate we Santa Fe naderen.

huge bearIn het trainparkbushokje

Tegenover het hotel in Santa Fe zit het Railyardpark, een park, aangelegd om en over vroegere spoorlijnen. Heel leuk gedaan met speelobjecten en de mooiste bloemen en planten. De enorme ijsbeer maakt er ook deel van uit. Het hele park zit vol kunst. Morgen de stad eens goed bekijken!

leuke treinbij het stationnetje

1. Jan Willem:
    23 juli 2019
    Lekker tochtje zo naar Santa Fe. Fraai dat spoorwegmuseum! Zo te zien meteen weer groot Amerikaans aangepakt!
  2. Wilma:
    23 juli 2019
    Ik heb begrepen dat die grote beer ook een soort van waarschuwing is aan mensen om geen etenswaren rond hun huizen te laten slingeren. Soms loopt er wel eens beer in de stad! (als dat zou kunnen....😂)
  3. Lies:
    23 juli 2019
    Echt wat voor jou😂 . Er wandeld een beer voorbij.
  4. Gea:
    23 juli 2019
    Mooie verhalen Wilma en heel mooie foto's. Wat bijzonder dat het oude huis erg nog stond. Gaat het inmiddels met je been weer wat beter? Nog veel plezier.
    Groet Gea
  5. Wilma:
    24 juli 2019
    Gaat wel beter en morgen gaan gelukkig de hechtingen eruit.
  6. Francis:
    24 juli 2019
    Fijn dat de hechtingen er bijna uitgaan!! Maakt het allemaal toch weer wat makkelijker lijkt me 😉