De zon is weer terug!

19 juni 2021 - Potes, Spanje

Wat een opluchting als je opstaat en er is weer een stukje blauw in de lucht te zien. Geen gedrup meer en gewoon zonder paraplu naar het washok. Al meer dan verwacht! Nog beter wordt het als we onderweg zijn en zelfs de hoogste bergen zich scherp aftekenen tegen een afwisselend gekleurde hemel.

Blauwe lucht!Romeinse brugwaterval

We hebben gisteravond besloten om gewoon “de geplande route” te gaan rijden en maar te kijken of het zin zou hebben en dan bij regen en/of mist dan maar zo snel mogelijk richting Santander te gaan. Maar nee hoor, het wordt alleen maar steeds beter en de hele route kunnen we in de zon afleggen.
eerst in Candas even een Romeinse brug bekijken en dan door.

onderwegonderwegmooi kerkje onderweg

Nog niet echt gaan wandelen, dat lijkt nog iets te link, maar misschien morgen wel. In elk geval een prachtige rit, met geweldige uitzichten. Lunchen, in de camper, doen we aan de rand van een enorm meer en de camping wordt dit keer camping Viorna in Potes, een terrassencamping met zicht op de bergen met een beetje sneeuw!