Laatste halte in Spanje

24 juni 2021 - Donostia / San Sebastián, Spanje

Vanmorgen voor de tweede keer op weg naar Bilbao om de stad te bekijken. Via een stadswandeling op papier gaan we lopen. Een prachtige stad met mooie gebouwen, alles is in goede staat en de stad straalt een zekere rijkdom uit. Het is druk en van Corona is hier weinig te merken, behalve dat iedereen overal een mondkapje draagt. We vinden twee parkeerplekken op dezelfde camperplaats als gisteren en kunnen rustig onze ronde maken. Vooral rond het Guggenheim is veel te zien en brengen we veel tijd door.

mooi GuggenheimGuggenheimBij GuggenheimBilbaoprachtige gebouwenMoyuapleinBilbaoTapaszomaar onderweg

Tussen de middag wat lekkere tapas eten op een terrasje en om een uur of 3 gaan we door naar de laatste stop in Spanje: San Sebastian.
Hier een camping op de top van de Monte Igueldo, ook Igueldo genaamd. Een abnormaal onvriendelijke dame bij de receptie ontvangt ons. Maar ja, de campers staan weer en we kunnen weer  relaxen. Voor de laatste dag hebben we een fietstocht afgesproken en morgen maar eens even een keertje geen planning.

1. Jeannetteoudejans:
    2 juli 2021
    Wat een mooie stad is Bilbao toch.Meerdere malen geweest. Vooral de paasweek is er onvergetelijk.
  2. Wilma:
    2 juli 2021
    Ja, die Paasweek lijkt me inderdaad heel indrukwekkend!