Weer thuis!

28 juni 2021 - Enschede, Nederland

Kort maar krachtig: we zijn er weer. Om 8 uur vertrokken en om 19.00 u in Enschede. Jan Willem en Willy zijn we in Parijs al kwijtgeraakt en dus apart verder gereden. In tegenstelling tot gisteren was het goed weer onderweg.

Laatste campingAfscheidTolzon?

Nu de camper leeghalen, morgen alles schoonmaken en overmorgen inleveren. Henk is nog niet erg enthousiast over het camperen maar mij is het prima bevallen! Noord Spanje is prachtig, maar jammer van het weer de laatste twee weken. Al met al een mooie vakantie gehad! Op naar de volgende 😂

1. Leo Acda:
    29 juni 2021
    Welkom thuis! Bedankt voor je verslagen en natuurlijk de prachtige foto's. Leuk dat we zo jullie konden volgen. Sterkte met het afkicken.
  2. Wilma:
    29 juni 2021
    Dank je voor het lezen en reageren! Afkicken gaat lukken door het maken van een fotoalbum en daar is dit blog qua volgordes van zaken ook heel handig voor.
  3. Jan Willem:
    Lieve vriendin/vriend,
    Wat beleefden we samen weer prachtige vakantie! Dankzij de prima, door jou voorbereide reis, Wilma!
    Je zag het maar weer, toen deze twee ‘onnozele’ zielen het bij Parijs even alleen moesten doen, raakten we meteen de weg kwijt... Gelukkig hervonden we, door eendrachtige samenwerking in de ‘cockpit’ van de camper, de goede route! Wel zo, door ‘sightseeing’ Parijs, uur later geworden.... We hielden, zij het digitaal, contact!
    Dat dagelijkse fysieke contact, dat gemis daarvan, dat is wel even wennen... We zoeken elkaar gauw weer op! Dank voor alles!
    Liefs van W&JW
  4. Wilma:
    29 juni 2021
    Niet teveel eer zeg! Dat voorbereiden doe ik graag; geeft me meteen controle, haha. En zonder jullie technische en verzorgende toevoegingen zouden wij het ook niet zo gemakkelijk redden. Dus net zoveel dank aan jullie! Op naar de volgende reis zou ik zeggen. Als afsluiting wellicht een keertje eten in het beste tapsrestaurant van Enschede: https://www.lossuenos.nl/restaurant-los-suenos-enschede.html
  5. Reina (zus van JW):
    29 juni 2021
    Fijn dat jullie allemaal weer gezond thuis zijn!
    Dankjewel Wilma dat ik mocht mee lezen en genieten van al het moois daar.....!!
    (en natuurlijk ook meteen hierdoor ons broertje en schonezus in de gaten konden houden...hahaha)
  6. Wilma:
    29 juni 2021
    Fijn dat je het leuk vond enne....ze hebben zich keurig gedragen hoor!
  7. Jan Willem:
    29 juni 2021
    ....‘Als afsluiting wellicht een keertje eten in het beste tapasrestaurant van Enschede’...
    We kregen de laatste dagen in Spanje de smaak daarvan wel te pakken, nietwaar! Top idee!