De terugweg is begonnen

27 juni 2021 - Blois, Frankrijk

In principe hebben we 3 dagen de tijd om thuis te komen, maar als het lukt doen we er 2 dagen over, aangezien er nog heel wat schoongemaakt moet worden voordat de camper moet worden ingeleverd. Het weer is zo mogelijk nog erger dan de afgelopen tijd: het regent vanaf dat we weggaan om 9 uur tot 6 uur aan één stuk door.

dramaweerLoire kijkende Loire

Gelukkig is het net droog als we de camping opgaan en we nog even kunnen rondkijken waar we eigenlijk zijn. We staan aan de Loire op camping Val de Blois, vlakbij Blois.
Het restaurant is nog niet open (voorseizoen) en we moeten genoegen nemen met de snackbar. Er staat een tent naast waar we kunnen zitten.

in de eettentsnackbarcamping aan de Loire

Daarna nog een poosje aan de wijn bij Jan Willem en Willy in de camper en hopelijk voor de laatste keer (ook wel jammer!) ons camperbedje opzoeken. Morgen om 8 uur weer rijden. We hebben dan nog een kleine 800 km te gaan, dus als het meezit moet dat lukken.