koud!
21 juni 2021 - San Vicente de la Barquera, Spanje
Deze foto werd gemaakt op 21 juni 2021 in San Vicente de la Barquera, Spanje met een Panasonic DMC-G7.
21 juni 2021 - San Vicente de la Barquera, Spanje
Deze foto werd gemaakt op 21 juni 2021 in San Vicente de la Barquera, Spanje met een Panasonic DMC-G7.
- Wilma: Ja, die Paasweek lijkt me…
- Jeannetteoudejans: Wat een mooie stad is Bilbao…
- Jan Willem: ....‘Als afsluiting wellicht…
- Wilma: Fijn dat je het leuk vond…
- Wilma: Niet teveel eer zeg! Dat…
Alle reacties »