14) wigwams en auto’s

27 juli 2019 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag laten we de auto voor het eerst maar eens staan. Thuis heb ik geprobeerd om het wigwam motel te boeken, maar dat zat al vol helaas. Dan daar nu maar gewoon een kijkje gaan nemen; het zag er op de foto’s namelijk best leuk uit.

wigwam motelgaaf gezicht

Er staan een stuk of 20 stenen tipi’s en aangezien er net eentje wordt schoongemaakt mogen we even binnenkijken. Gewoon een complete kamer met douche en al. Best ruim zelfs. Voor elke wigwam staat een oldtimer, wat het geheel echt afmaakt. Een vriendelijke man uit Chicago biedt aan een paar foto’s van ons samen te nemen.

een beste autovoor de tipi

Vervolgens een (volgens de Amerikanen veel te lange) wandeling naar een winkel waar allerlei voorwerpen van het versteende hout en ook fossielen verkocht worden. Een kilometer of 8 is ook wel genoeg bij deze temperaturen.

lunchenback in timejukebox

Nu een museum in de planning, maar dat zit dicht ivm vakantie 🙈 Dan maar ergens lunchen, en wel in een echte sixties setting. Je ziet hier van alles uit die tijd. Ook buiten val je van de ene verbazing in de andere en niets, zoals dat nummerbord, is de amerikanen te gek....

typical americangeintjegezelligheid

Honderd meter van ons hotel zit een bioscoop. Een kaartje kost hier maar €4,50 en de Lion King draait, dus die gaan we vanavond maar eens bekijken, leuk! Op de laatste video zie en vooral hoor je de trein langskomen die vlak achter ons hotel dendert. Echt fijn ‘s nachts!

1. Rita Peters:
    27 juli 2019
    Wat een mooie foto's en erg leuk om jullie verhalen te lezen. Fijn dat de hechtingen eruit zijn Wilma, wat een pech had je. Nog heel veel plezier!
  2. Francis:
    28 juli 2019
    Wat een supermooie foto’s weer Wilma!