1) Vertrek naar Phoenix

14 juli 2019 - Tempe, Arizona, Verenigde Staten

Ruim 24 uur geleden zijn we opgestaan en liggen nu net in bed. Een hele reis dus, die gevoelsmatig helemaal niet zo lang duurde, omdat we alleen maar bij daglicht gevlogen hebben en het nu gewoon avond lijkt terwijl het eigenlijk al half 7 ‘s morgens is en de mensen in Nederland al weer aan de volgende dag beginnen.

Delta wordt ingeladenPhoenix in zicht!

Een prima vlucht gehad met Delta Airlines met een tussenstop in Minneapolis. In Phoenix met een shuttlebus naar de car rental en nu met Jeep Grand Cherokee, een enorme auto, waar ik letterlijk in moet klimmen en me uit moet laten vallen!

Nu in het Tempe Airport Inn hotel, waar we een gratis upgrade kregen en nu een suite hebben ipv een gewone kamer. Met dank aan booking.com. Toch nuttig als je vaak via hun een hotel boekt.

Tenslotte nu maar proberen te slapen. Vreemd genoeg ben ik nog totaal niet moe.....

1. Hanneke:
    14 juli 2019
    Fijn dat je goede reis had! De temp.beloofd wat de.komende dagen ...pffft.
    Leuk om je zo te volgen.....Veel plezier en ik verheug me op je volgende berichten..
  2. Francis:
    14 juli 2019
    Heel vreemd idd Wilma dat jij niet moe bent 😜 hoop dat je toch een beetje geslapen hebt.
    Laat Henk even een filmpje maken als jij in en uit die auto gaat 😂 moest er net erg om lachen haha! Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis meeviel!
  3. Wilma:
    15 juli 2019
    Henk maakt nog wel een filmpje, maar dan met de brace aan; wordt helemaal lasig!
  4. Jan Willem:
    14 juli 2019
    Dat wordt stoer sturen met zo’n auto, Henk! Mooie reis verder!