5 in de duinen

24 juli 2018 - Huacachina, Peru

Vandaag weer een superdag! Vanmorgen helemaal omhoog geklommen en een stuk over een hoge duin gelopen om 100 meter verder weer naar beneden te huppelen, waarna we weer bijna achter ons hotel uitkomen. Gisteren nooit gedacht dat ik dat zou halen, maar toch gelukt. Ook Henk met z’n hoogtevrees kan het vrij gemakkelijk redden allemaal. Bovenop hebben we een geweldig uitzicht over de oase en woestijn.

hoog boven de oase henk boven de oase veel klimwerk  gehaald!  prachtige woestijn onze buggy

Het is een spectaculair gezicht om onder je die oase te zien en verder overal alleen maar zandduinen om je heen. In de middag wordt het nog gaver als Henk, Jan Willem en ik een buggytour gaan maken. Willy spaart haar rug en blijft lekker thuis. We crossen twee uur door de woestijn met een flinke snelheid en vooral hard tegen de hoge duinen op en evenzo snel er weer af.

sandboarden jw sandboarden henk sandboarden sunset

Tussendoor fotostops en de mogelijkheid om te gaan sandboarden. We observeren anderen die van echt steile duinen afgaan en beslissen dat maar niet te doen. Later, bij een minder steil deel toch alledrie een poging gewaagd. We eindigen door deze tour op een duin te kijken naar de sunset. Echt een geweldige dag!

1. Marlijn:
    25 juli 2018
    Wat een ontzettende mooie foto’s en wat een geweldige activiteiten. Heel erg bijzonder allemaal 👌🏼!