23 Corto Maltes

11 augustus 2018 - Puerto Maldonado, Peru

Het is maar 35 minuten vliegen, terwijl we anders een hele nacht in de bus zouden moeten zitten! Daar staat weer een busje te wachten die ons naar de boot brengt. Snel de spullen ompakken, want we mogen alleen maar een tas mee aan boord. Per boot varen we in 40 minuten over de brede rivier Madre de Dios (zijrivier van de Amazone) naar Corto Maltes, onze lodge voor de komende 4 nachten. Een prachtig geheel met leuke huisjes, een mooie tuin en vriendelijke mensen.

ons huisje huisje binnen in de boot

We krijgen nadat we ons hebben geinstalleerd een heerlijke lunch en dan een poosje vrijaf. In de middag gaan we onder leiding van een gids de jungle in. Hij vertelt van alles over de bomen, bloemen, planten en dieren.

over de rivier agoutisunset

Als het donker is gaan we weer de boot in op zoek naar kaaimannen en vinden we! Daarna eten en vroeg naar bed, want om half 5 staan we alweer op.

1. Marlijn:
    13 augustus 2018
    Wat ontzettend bijzonder weer!
  2. Hanneke:
    15 augustus 2018
    Tjonge Wilma wat vroeg opstaan steeds!Maar wat een bijzondere dingen heb je gezien.Fijn dat je thuis straks nog een tijdje vakantie hebt om alles te verwerken en even lekker uit te rusten.Super mooie vakantie .....veel indrukken....leuk om het zo mee te kunnen volgen...