21) Dagje Sedona

3 augustus 2019 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Om 8 uur ontbijt. Erg gezellig. In een b&b heerst toch een heel ander sfeertje dan in een hotel. Barbara, de gastvrouw maakt van alles voor ons en komt, als ze klaar is met bakken, bij ons zitten om tips voor de omgeving door te spreken. Met een kaart vol aanwijzigingen gaan we op stap.

Chapel of the holy crossJezusandere kant van de kapel

Eerst een soort relaxed kunstenaarsdorpje binnen Sedona met mooie galeries bekijken. Dan de Chapel of the Holy Cross. Een mooi en bijzonder bouwwerk in de rotsen.

uitzicht over Sedonavanaf Rachels Knolleven uitpuffen

Een wandeling bij de rode rotsen is natuurlijk een must en daarna een uitzichtspunt tegenover het vliegveld. Mooi zicht op Sedona! Nog wat verder een punt waar je uitkijkt over een prachtige golfbaan, Rachel’s Knoll geheten. Met de auto dan een mooi route, de Red Rocks Loop. Halverwege de afslag naar de Crescent Ranch, waar je langs de Oak Creek kunt wandelen en erin kunt zwemmen. Helaas geen zwemkleding bij ons!

Cathedral rockwandelingDe Bellrock

Dan als laatste het Red Rocks Statepark in,  waar we ook maar weer een korte wandeling doen, omdat het alweer 38 graden is...pfff. Gegeten bij een Mexicaan in Cottonwood en dan in regen en onweer terug naar huis. Genoeg voor vandaag!

1. Jan Willem:
    3 augustus 2019
    Prachtig zeg! Had zo weer mee willen rijden en wandelen!
  2. Jan Willem:
    3 augustus 2019
    Wat attent ook van die B&B-gastvrouw!
  3. Gea M:
    3 augustus 2019
    Geweldig Wilma, wat een bijzondere vakantie! Heb er een beetje doorheen gescrold 😁
    Goede terugreis morgen👍
  4. Wilma: